VÄLKOMMEN IN I FORUMET!

Klädglädje

Start Forums Diskutera Klädglädje

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile gravatar of susanne Susanne 3 years, 6 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Profile gravatar of susanne
    Susanne
    Participant

Vill bara berätta om den glädje som infann sig när jag för ett drygt år sedan var i Berlin och nära hotellet hittade en liten gata där 3 affärer med kläder för långa kvinnor låg på rad! Insåg då att jag sedan tonåren tvingats shoppa på ett helt annat sätt än andra, där det största fokuset har legat på att hitta något som passar rent måttmässigt. Helt plötsligt kunde jag gå in i en affär och titta på alla plagg och bara värdera dem utifrån om jag tyckte de var snygga eller ej. En otroligt häftig känsla!
    Har därefter gjort ett par besök på Long Tall Sally i London (men tyckte tyvärr inte den affären var lika inspirerande). Mig veterligt finns ingen motsvarande affär i Sverige, eller gör det det? Tycker det känns lite svårt med web-handel, men man får kanske inte vara så kinkig… Har även turen att kunna sy en del själv, men kan känna mig lite avundsjuk på det enorma utbudet av köpekläder som finns för de mer normalmåttade.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.

ad-image