VÄLKOMMEN IN I FORUMET!

Jeans i längd 34-36

Start Forums Diskutera Jeans i längd 34-36

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile gravatar of mammialex Mammialex 3 years ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Profile gravatar of mammialex
    Mammialex
    Participant

Jag var igår i Göteborg och hade sett fram emot att köpa ett par nya jeans då jag tänkte att utbudet i en större stad kan ge bra resultat.

Jag besökte först SOLO då jag läst om att de har ett märke som heter NEUW som såg snygga och sköna ut.

Suck.

Min research visade sig vara för knapp för NEUW görs tydligen endast i 32 längder enligt personalen i butik.
    Men det värsta var att den stora (enligt mig) butiken knappt hade ett enda par jeans längre än 32 tum.
    De hänvisade mig tvärsöver gatan till Carlings. Jag travade över och ned till Carlings. Tjejen i den butiken kunde tala om för mig att de inte ens får ta in jeans i längre längder än 32.

Provar med NK Dam som hade några långa Levis och Acne men inte något som föll mig i smaken.

Då tänkte jag att JC måste vara ett säkert kort, det är den butik jag handlat jeans i tidigare. (bor i en mindre stad) .
    JC i femman på Nordstan visade sig tyvärr vara stängt för renovering.

Jag åkte hem utan jeans och kommer att besöka min lilla JC butik i min egen stad..
    Får väl köpa ett par Crocker eller Lee som jag har sen tidigare.

Jag beställer mycket kläder på nätet. Just jeans har jag aldrig lyckats med. Därför tar det lite emot att måttbeställa från t.ex. My star denim. Har ju ingen aning om hur dessa sitter?
    Någon som har erfarenhet av detta alternativt tips på andra ställen med snygga långa jeans?

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.

ad-image