VÄLKOMMEN IN I FORUMET!

Byxutbudet

Start Forums Diskutera Byxutbudet

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile gravatar of pahalo Pahalo 3 years ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Profile gravatar of pahalo
    Pahalo
    Participant

Så glad att jag såg intervjun och därmed hittade denna blogg!
    Jag undrar om ni också upplever att utbudet av byxor med långa ben försämrats avsevärt de senaste åren? Numera hittar jag verkligen bara jeans. Förut hade tex Lindex ganska många långa modeller. Jag frågade varför de slutat och svaret blev att de sålde för dåligt. Trist. Såg tipset om MQ i Sthlm och ska verkligen kolla upp det, men ibland skulle man vilja handla billigare..

Profile gravatar of 6feetup
    6feetup
    Keymaster

Hej! Så kul att du gillar idén och hittat hit 🙂 Välkommen! Jag tycker nog också att vanliga “finbyxor” blivit sämre, medan jeans bättre. Har handlat MQs STOCKH LM, de har en längre längd på sina byxor. Funkar för mina ben som dock inte är så superlånga (87 cm). När jag handlade dem sist frågade jag om kavajen till fanns i modell som passar oss längre. Men det fanns inte. Hon påstod att det hade funnits med efterfrågan hade minskat. Så kontentan är; vi måste fortsätta fråga och berätta att vi finns! Kolla My Star Denim, de har jeans och finbyxor som skräddarsys efter dina mått. Du har rabatt som medlem!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.

ad-image